söndag 22 augusti 2010

SÖNDAGSBILDEN

Först vill jag gratulera Annaleena och Camilla som kommit upp med en strålande idé. Jag har hakat på och blivit medlem i deras nystartade Fabriken .Läs mer om detta projekt i deras blogg! Varje söndag kommer därför ett inlägg med valfritt tema under vinjetten Söndagsbilden att publiceras.  Detta är mitt första bidrag.
Sunday chores. Summer is almost over and the old rugged blankets from back of the car have been washed and put away for the winter. Kind of sad. August 2010.

5 kommentarer:

  1. Så vackert...:)

    Tack för dina goa ord!
    Känn dig fri och delta när du hinner eller vill:)

    STOR Kram annaL

    SvaraRadera
  2. Hej
    Å vilka bilder du tar!!!!Jag har en liten fråga till dig men hittar ingen mail adress om du har möjlighet får du gärna maila mig. johanna.flyckt@hotmail.com kram

    SvaraRadera
  3. Vilken träffsäker bild!
    Vacker + snygg + vardag = ♥

    K R a M // T i n a (en kollega i fabriken ;)

    SvaraRadera
  4. Hej, Jag hittade hit via inspirationsfabriken - älskar din bild!!!!
    Kram J

    SvaraRadera
  5. Ljuvlig bild!
    Kul att du ville hänga på, hoppas vi får riktigt kul tillsammans.

    fin vecka.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår...